El grup de cellers cooperatius Castell d’Or torna aquest Nadal amb una campanya que busca lloar la celebració de les petites coses de cada dia. El relat d’enguany, s’allunya de les grans celebracions, de les expectatives i de la idealització que envolten aquestes dates. Per contra, Castell d’Or aposta per una proposta més austera, on el focus no està posat en el glamur, sinó en totes aquelles petites emocions diàries que fan de les festes un moment especial: “Els gestos espontanis i els instants imperfectes que, precisament per això, són plenament nostres”, assegura l’entitat en un comunicat.
Sota el concepte L’autenticitat que és nostra, la campanya neix de la idea de reivindicar el valor de la proximitat i la veritat. “La vida està formada per petits instants. Aparentment banals… aparentment imperfectes. Però hi ha coses que semblen petites… i són, en realitat, essencials”, confirma la campanya. Amb aquesta mirada, Castell d’Or busca valorar allò que també defineix els seus vins i escumosos: “autenticitat, proximitat i arrelament”, argumenten. Segons apunten, tots els seus productes són elaborats amb dedicació, amb qualitat, amb respecte profund pel territori i una singularitat que els fa perfectament imperfectes.
Productes sense artificis
Castell d’Or defensa que els seus productes no necessiten artificis per demostrar el seu valor i de la mateixa manera confirmen que Nadal tampoc necessita ser perfecte per ser celebrat. Per a l’entitat, les festes haurien de posar com a prioritat les emocions compartides, el que mou realment les persones durant Nadal. “Brindar amb Castell d’Or és fer-ho des d’aquesta veritat: des de la calidesa d’allò que és autèntic, de les arrels que ens defineixen i dels instants que, sense soroll, donen sentit a les celebracions”, conclouen des del grup de cellers cooperatius.
