Freixenet llança una nova campanya publicitària global apostant per redefinir la celebració i apropar els esdeveniments a tota una nova generació que “vol triar com gaudir de la vida a la seva manera”, ha assegurat la marca d’escumós en un comunicat aquest dimecres. La nova campanya a l’estat espanyol té com a lema “Mucho por brindar” i, a nivell global “Cheers to life”. La protagonitza l’emblamàtic Cordón Negro, que celebra el seu 50è aniversari com el cava més universal, ja que es ven en més de 130 països. “Hem llançat una campanya publicitària global nova i contemporània per a la marca en què Freixenet posiciona els seus vins escumosos per a joves adults com una alternativa divertida per a ocasions més informals i socials. La celebració fa la vida millor i Freixenet està aquí per inspirar aquests moments”, ha afirmat Martina Rothe Obregón, CMO de Henkell Freixenet.
La nova campanya presenta els caves més icònics de Freixenet com els aliats dels bons moments dels consumidors, sobretot els més joves, que són el públic que pretén atraure la marca. En aquest sentit, l’espot publicitari vol recordar que “sempre hi ha bons moments per brindar“, tal com ha mencionat la companyia. És per això, que la publicitat presenta un nou punt de vista sobre la celebració trencant amb la formalitat dels anuncis tradicionals de vins escumosos. En concret, l’anunci mostra un grup de joves reunits i captura el moment en què el suro d’una ampolla de Freixenet surt disparat, sent l’inici de la festa i l’alegria.
Un disseny innovador i refrescant
La campanya ha estat dissenyada per l’agència Lovebite i produïda per Garage Films. Està previst que es llanci a tot el món en suport físic amb l’activació de diferents punts de contacte en mercats seleccionats i en línia en els mitjans i les xarxes. L’espot està disponible l’11 de desembre fins a l’8 de gener. Amb aquesta campanya, segons ha remarcat Freixenet, “consoliden el seu lideratge en el mercat internacional, reafirmant el seu compromís amb la qualitat i la innovació que han fet de la marca un referent mundial en el món del cava”.
A més del llançament mundial, a l’estat espanyol Freixenet inclou un nou anunci protagonitzat per la seva gamma de cavas premium, Elyssia. “Es tracta d’una campanya que posa en valor els moments de consum del Cava amb un enfocament molt rellevant per a un públic una mica més adult i sofisticat que no vol que els moments de celebració el triïn a ell; sinó que desitja triar el quan, el on i el amb qui obrir una ampolla de Cava per brindar per allò que realment importa”, ha reflexionat Maria Chiara Marchetti, marketing director Spain.



