“Alella, la vinya de Barcelona” és la nova marca turística d’Alella, amb la qual el municipi aspira a convertir-se en un referent com a destinació d’enoturisme dins i fora de Catalunya. La nova marca resalta dos dels principals valors del poble: el paisatge i la cultura vitivinícola, i la privilegiada i estratègica ubicació a tocar de la capital catalana, un potent referent turístic a nivell mundial.

“Vincular la marca Alella a la marca mundial Barcelona és una associació imbatible, és una gran sort que hem d’aprofitar”, ha dit la regidora de Promoció d’Alella, Cristina Xatart, a l’acte de presentació de la marca celebrat aquest divendres, 20 de març, al celler Alella Vinícola. La regidora ha reconegut que “el mercat de l’enoturisme comença a estar molt madur i per fer-nos un forat hem de jugar a fons les nostres virtuts i els nostres avantatges competitius”.

La imatge i les diferents aplicacions de la nova marca són obra de la dissenyadora Regina Puig i es complementen amb una imatge gràfica més amable i divertida, de turisme familiar que pretén d’una banda reforçar el sentiment de pertinença dels alellencs i alellenques i d’altra posicionar el poble com Marca familiar, una destinació atractiva per visitar en família.

La marca familiar és un pas més dins de les accions de desenvolupament de propostes i experiències per viure en família promogudes per l’Ajuntament: ja sigui per conèixer el patrimoni cultural amb les visites familiars guiades de l’itinerari “Alella, 1.000 anys d’història”, descobrir el patrimoni natural, amb les sortides “El Parc de la Serralada Litoral des d’Alella”, o bé experimentar amb els cinc sentits els diferents cicles de la vinya i el vi amb l’Enotast i la variant infantil dels tallers d’enoturisme del Mostast.

Les dues marques, la genèrica i la familiar, es complementen amb un vídeo promocional que, a més d’ensenyar l’essència del municipi, tracta de transmetre les diferents sensacions i emocions que es poden experimentar al poble. El vídeo ha estat elaborat per l’empresa Sinera Cultura.

L’alcalde d’Alella, Andreu Francisco, va cloure l’acte destacant que la marca turística “és una nova acció que ens ha de permetre en els propers quatre anys posicionar-nos com a un dels referents de l’enoturisme a Catalunya”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa