Albet i Noya renova la imatge dels seus “clàssics” fent un elogi a la curiositat. Les noves anyades del Xarel·lo, Pinot Noir i Tempranillo es presenten amb una etiqueta segons el celler, més fresca, jove i desenfadada.

Els tres vins passen a anomenar-se Curiosos’ recuperant així l’esperit que va portar el celler a aventurar-se en l’agricultura ecològica ara farà gairebé 40 anys.

? El nou disseny és obra de l’agència barcelonina La Vildi amb la col·laboració de l’il·lustrador Enrique Fernandez.

Aquest canvi de concepte és una de les apostes més fortes del celler de cara al 2016 i respon a un objectiu clar: dotar als vins d’un estil més amè i desenfadat, completament diferent al que hi havia fins ara, per apropar-se a un públic més jove i urbà que comparteixi així els valors projectats a la nova etiqueta.

Un canvi d’identitat que asseguren, no afecta a la qualitat ja que els vins ‘Curiosos’ són els mateixos vins de sempre, expressius i amb la personalitat que els caracteritza i defineix des dels seus inicis. Així doncs, a partir d’ara el Xarel·lo Clàssic és el Xarel·lo ‘Curiós’; el Pinot Noir Clàssic és la Pinot Noir ‘Curiosa’, i el Tempranillo Clàssic és el Tempranillo ‘Curiós’.

Curiosos?

Més que un simple canvi de nom i d’etiqueta, el que es pretén és reafirmar la personalitat que identifica a Albet i Noya: una personalitat curiosa i aventurera que va portar el celler a endinsar-se al desconegut món dels vins ecològics a finals dels anys 70 i que ha sigut motiu d’innovació i experimentació al llarg dels últims 35 anys.

La curiositat d’Albet i Noya cap al món de la vinya i el vi és també la curiositat que senten els nous consumidors cap a un producte ecològic, de proximitat i de qualitat. Una interacció que es vol plasmar a l’etiqueta ja que a mesura que es va servint el vi, la copa dels personatges curiosos (i la també la dels reals) es va buidant.

Els encarregats d’elaborar aquesta nova imatge han estat l’agència barcelonina La Vildi juntament amb els germans Albet i Noya i el director de màrqueting del celler. Junts van analitzar i desenvolupar un llistat d’adjectius que representessin la marca d’Albet i Noya fins arribar a la conclusió que “la curiositat” és un dels pilars fonamentals que han marcat, i segueixen marcant, el tarannà dels germans Albet i del celler de Subirats.

L’il·lustrador Enrique Fernandez va ser qui va donar forma a la idea, amb el disseny de les caricatures que apareixen a les ampolles.

El Xarel·lo ‘Curiós’ 2015, la Pinot ‘Curiosa’ 2015 i el Tempranillo ‘Curiós’ 2014 ja es poden trobar a partir d’ara a botigues i restaurants. No serà fins al mes de maig que, previsiblement, s’hi afegirà també la nova anyada de l’ull de llebre i es completarà així el trio més jove, fresc i aventurer del celler Albet i Noya.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa