La Denominació d’Origen Penedès ha presentat la seva campanya de Nadal per aquest 2015. Amb un to, una imatge i un llenguatge proper i juvenil, s’han dissenyat quatre espots basats en la sèrie de TV3 “Cites”, reproduint trobades entre nois i noies on el vi del Penedès hi té un paper protagonista.

Dels quatre espots, dos són de 20 segons, els quals s’estan emetent per televisió, i 2 de més llargs s’han dissenyat especialment per xarxes socials.

El primer espot, “Ànimes bessones“, fa parodia de la mala sort que estan tenint els dos personatges a l’hora de trobar alguna cosa en comú. Quan sembla que tot està perdut, coincideixen amb la tria d’un vi del Penedès.

Una elecció excel·lent“, mostra com una cita a cegues pot acabar abans de començar; però una elecció encertada a última hora, pot donar una segona oportunitat.

El tercer, “Cites 5 minuts“, apropa a una realitat actual en la cerca de parelles. El vi del Penedès ajuda al protagonista a començar la cita d’una manera especial.

Al quart i últim, “Sorpresa!“, l’elecció del vi Penedès fa retrobar a dos vells amics després d’una temporada de no veure’s.

Tots quatre spots, se situen en un moment de consum i a Barcelona. La utilització de whatsapps a l’inici, el llenguatge i els personatges, acosten la marca Penedès a la gent jove fent així un espot actual i proper.

Nou comentari

Comparteix