Pericos i culés brinden amb vins del Penedès

La nova campanya de la Denominació d'Origen reprodueix cites on el vi és el principal protagonista

La Denominació d’Origen Penedès ha presentat la seva campanya de Nadal per aquest 2015. Amb un to, una imatge i un llenguatge proper i juvenil, s’han dissenyat quatre espots basats en la sèrie de TV3 “Cites”, reproduint trobades entre nois i noies on el vi del Penedès hi té un paper protagonista.

Dels quatre espots, dos són de 20 segons, els quals s’estan emetent per televisió, i 2 de més llargs s’han dissenyat especialment per xarxes socials.

El primer espot, “Ànimes bessones“, fa parodia de la mala sort que estan tenint els dos personatges a l’hora de trobar alguna cosa en comú. Quan sembla que tot està perdut, coincideixen amb la tria d’un vi del Penedès.

Una elecció excel·lent“, mostra com una cita a cegues pot acabar abans de començar; però una elecció encertada a última hora, pot donar una segona oportunitat.

El tercer, “Cites 5 minuts“, apropa a una realitat actual en la cerca de parelles. El vi del Penedès ajuda al protagonista a començar la cita d’una manera especial.

Al quart i últim, “Sorpresa!“, l’elecció del vi Penedès fa retrobar a dos vells amics després d’una temporada de no veure’s.

Tots quatre spots, se situen en un moment de consum i a Barcelona. La utilització de whatsapps a l’inici, el llenguatge i els personatges, acosten la marca Penedès a la gent jove fent així un espot actual i proper.

Nou comentari