Canals & Munné fa 100 anys

El celler aposta per un canvi d'imatge i crea una marca "més fresca, alegre i moderna"

El celler Canals & Munné està d’aniversari. Compleix cent anys i coincidint amb l’efemèride ha decidit fer un canvi d’imatge de la marca.

Segons fonts del celler, aquest canvi pretén rejovenir la marca i fer-la més fresca, alegre i moderna. Així, la nova proposta es resumeix en un logotip amb personalitat i capacitat comunicativa que reflecteix una identitat corporativa forta on les inicials del celler (C i M) en són els protagonistes juntament amb l’any de fundació, el 1915, que apareix de forma destacada. Tradició, història, arrels de qualitat i modernitat són alguns dels valors de marca que volen transmetre amb aquest canvi d’imatge.

Sobre Canals & Munné

L’any 1915, Josep M. Capellades va decidir elaborar vins i escumosos prioritzant la qualitat de les matèries primeres -utilitzava només most flor- i apostant per produccions limitades i numerades.

Avui en dia, tenen una àmplia gamma de productes. Als caves, s’hi suma la gamma de vins blancs, rosats i negres, que presenten sota la marca “Prínceps” i el licor dolç “Marc de Cava”. El 90% dels caves estan classificats pel CR de la DO com a Gran Reserva.

Avui dia, la quarta generació de la família està al capdavant del projecte que, tot i apostar per canvis i modernitat, es manté fidel als seus orígens. La marca ha rebut diversos reconeixements i premis per la seva tasca.

La producció de vins i caves de la marca es complementa amb activitats al celler i experiències enoturístiques. Els caps de setmana, per exemple, ofereixen visites guiades amb tast de productes que finalitzen amb un dinar (calçotades, xatonades…) al restaurant de la cava vella on va néixer el celler.


Nou comentari