“Celebrem-nos més”, demana un cop més Codorníu a través de la seva campanya de Nadal. “Deixa de costat els dubtes i frens i no esperis a celebrar tot el que tens“, afegeixen. Per què per a ells, “com més celebrem el que tenim, més tenim”. La campanya, que tot just han donat a conèixer aquesta setmana, segueix els codis de l’anunci que l’any passat que, per cert, va ser mereixedor d’una medalla de bronze en els Premis Nacionals de la Creativitat 2023 en la categoria de Direcció de Fotografia.
Celebrem un esdeveniment o la superació d’un repte personal
Segons l’estudi d’UM del grup IPG Mediabrands sobre hàbits de celebració, un 80% d’enquestats considera que té molts motius per a celebrar, però només el 39% celebra tots els seus assoliments i prop del 60% confessa que li agradaria celebrar més el dia a dia. D’aquí que la campanya Celebrem-nos més convidi, en paraules de la marca, a fer aquesta reflexió sobre “la forma en què vivim i com hauríem de fer-ho per a gaudir de la plenitud del present”.
Així, l’espot s’ha confeccionat a partir de diferents moments que poden ser motiu de celebració i l’excusa perfecta per a destapar una ampolla de cava Codorníu. “Casaments, celebracions o, fins i tot, moments del dia a dia com la superació d’un repte personal són ideals per a posar el comptador a zero durant un lapse de temps i gaudir de l’entorn, amics i família al màxim, en tot moment, i lliures de preocupacions”, detallen.

“No esperis a guanyar la loteria…”
Malgrat que l’inici oficial de la campanya s’ha fet coincidint amb el 30 de novembre, ja fa uns dies que a Barcelona s’hi podia veure una gran lona que clamava No esperis a guanyar la loteria per a celebrar el que tens. Una avançada que va venir acompanyada d’un circuit d’exteriors d’opis digitals pròxims a les principals administracions de loteria tant de Barcelona com de Madrid. Ara, els següents passos la portaran per un gran desplegament en mitjans de comunicació, i amb altres formats que volen transcendir els mitjans convencionals i arribar directament al consumidor final.
Pocs dies abans de l’anunci del premi de la Loteria Nacional, Codorníu desplegarà una campanya estatal d’exteriors a Barcelona i Madrid, amb formats especials que s’il·luminen, a més del circuit prèmium de gran format de Gran Via i Callao (Madrid) en pantalles gegants. El punt final mirarà cap a l’hostaleria, amb una acció que encara no s’ha desvetllat. Per fer-la possible, la marca compta enguany amb quatre ambaixadors, l’empresària Nuria Val, l’actor Alex Pastrana, la il·lustradora Saray Luis Martín i la creadora del mètode ffitpilates, Cocó Constans.