Codorníu espera incrementar un 40% la seva facturació online amb un nou web

La companyia posa en marxa un nou web de venda online que permetrà filtrar la compra per marca, varietat, denominació d'origen o criança

Codorniu.com

El grup Codorníu Raventós, consolida la seva aposta pel comerç digital amb un nou web de venda online: codorniu.com. Aquesta botiga electronica forma part d’un web que s’ha actualitzat per fer-la més atractiva, més moderna i ràpida i esperen que en els pròxims 2 anys la seva factuació online creixi un 40%.

La companyia va començar a vendre per internet l’any 2012 a través del web amigosdelasbodegas.com i fins ara ha estat l’únic portal de venda online del grup que ha superat el milió d’euros en facturació I ja ven a 24 països diferents.

És per això que Codorníu Raventós ha decidit apostar fort per la venda per internet tenint en compte que el consum digital de vins, de forma global, experimenta increments anuals del voltant del 60%.

Són dades que s’extreuen de l’informe La transformació tecnològica del vi de Webloyalty que diu, entre molts altres, que la irrupció del millenials està transformant la cultura del vi. Es lliga el producte a iniciatives culturals, musicals o enoturístiques que acosten el vi als més joves que inevitablement consumeixen molt per internet.

El nou web de Codorníu serà més complert I accessible per l’usuari i es podran filtrar les cerques en funció de la varietat, la marca, la denominació d’origen o la criança.

Nou comentari