Codorníu i la dissenyadora de moda Miria Ponsa presenten un nou projecte que naix amb finalitats solidàries. Es tracta d’una ampolla i una funda feta a ma a partir de dissenys exclusius de l’artista, els beneficis de la venda de les quals es destinaran a projectes benèfics de suport a les persones refugiades. L’edició d’Anna de Codorníu by Miriam Ponsa està disponible a les botigues que la dissenyadora té a Manresa i Barcelona i també es podran adquirir per internet a través del lloc web amigosdelasbodegas.com.

Ponsa defineix la creació com “autèntica, natural i molt Anna”. Es tracta d’un disseny exclusiu fet en tonalitats crues, marrons i ocres, acompanyat d’un porta-ampolles, inspirat en les fundes amb les quals els aborígens transportaven l’aigua per a evitar que s’escalfés. La funda s’ha fet amb materials com el cotó, cordons, fibres naturals i cintes de làtex.

La idea de crear aquesta funda naix de la col·lecció SS-14, que va ser reconeguda com la millor de l’edició de la 080 de la Barcelona Fashion Week. Aquesta col·lecció ret homenatge a les “dones mula”, les portadores de Melilla que transporten a diari grans càrregues a través de la frontera de l’Estat espanyol cap al Marroc. Aquesta imatge ha inspirat a Miriam Ponsa per a una col·lecció amb teixits naturals, peces “oversize”, detalls amb cordes i cintes, capes superposades i colors terra.

Miriam Ponsa i la gran marca de caves col·laboren des de fa més de dos anys, quan la dissenyadora va esdevenir ambaixadora d’Anna de Codorníu. Aquest producte va nàixer l’any 1984 i està considerat el primer Cava que va introduir la varietat chardonnay en el seu cupatge. Actualment, un 70% del vi està elaborat amb aquesta varietat.


Nou comentari