La comercialització de l’enoturisme serà el centre d’unes jornades de l’Institut del Cava

Seran el 15 i 16 de febrer i se centraran en la promoció, la venda i la comunicació dels productes enoturístics

Enojornades organitzades per l'Institut del Cava

Els propers 15 i 16 de febrer tindran lloc al Centre d’Interpretació del Cava CIC Fassina de Sant Sadurní d’Anoia les Enojornades sobre la comercialització de l’enoturisme. En aquesta trobada s’analitzaran les claus per a un bon posicionament i distribució de les activitats enoturístiques. El programa estarà estructurat en cinc grans eixos temàtics: Eines de promoció i mercats de l’enoturisme; La venda de l’enoturisme des de la perspectiva de les agències; Com posar en valor i comunicar els productes i Com comercialitzar les propostes enoturístiques. Les Enojornades finalitzaran amb la presentació de tres projectes d’èxit inspiradors.

Comptaran amb la participació de prestigiosos ponents com: Dr. Damià Serrano, Professor de Turisme Enogastronòmic del CETT – UB; Patrick Torrent, Director executiu de l’Agència Catalana de Turisme; Lluís Tolosa, Sociòleg, escriptor i divulgador de la cultura del vi; Iñigo García-Valenzuela, Fundador de Go Basquing; Manel Colmenero, CEO d’Ocio Vital; David de Yzaguirre, CEO d’Emocions i Cultura de Vi; Rosa Vañó, Propietària de Castillo de Canena Olive Juice; Alícia Estrada, Consultora especialista en comercialització de l’enoturisme; Rodrigo Burgos, Director del Museo del Vino Pagos del Rey i Jordi Penas, Director del Museu del FC Barcelona. La periodista especialitzada en enoturisme Ruth Troyano serà l’encarregada de moderar la trobada.

Les Enojornades estan organitzades per l’Institut del Cava, l’associació de cellers elaboradors de Cava que en els últims anys aposta per donar suport als cellers en el desenvolupament de l’enoturisme; patrocinades pel Consell Regulador del Cava i compten amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia.

Les inscripcions es poden fer al web de les enojornades.

Nou comentari