La Denominació d’Origen Catalunya comença el curs amb un cicle d’accions promocionals dels vins que té sota la seva empara gràcies a una nova col·laboració amb la cadena de supermercats Plusfresc.

L’acord neix amb l’objectiu d’incrementar la notorietat de la DO Catalunya en el punt de venda, així com posicionar la marca i destacar-la en el lineal. D’aquesta manera s’activa una estratègia que pretén donar major visibilitat als vins de la DO.

Tastos guiats

La primera acció inclou un conjunt de tastos guiats que s’estan duent a terme al supermercat Sunka (Lleida) aquest mateix cap de setmana del 17 i 18 de setembre. A més a més, hi ha previstos altres tastos que tindran lloc durant els mesos de tardor a Balaguer, Barcelona, Manresa, Reus, Lleida, Mollerussa i Sort. La propera cita serà divendres 30 de setembre al supermercat Plusfresc Balaguer III de Balaguer.

La col·laboració amb la cadena de supermercats inclou també altres accions, com la formació de personal, estratègies promocionals que s’allargaran durant els propers mesos, com poden ser promocions i/o descomptes, amb l’intenció de continuar fidelitzant els clients de la DO Catalunya i d’apropar encara més la marca al consumidor final.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa