Clubhouse és una aplicació de xarxes socials exclusiva d’invitació per a iOS que facilita la comunicació auditiva a través de les anomenades habitacions que tenen capacitat per a grups de fins a 5.000 persones. Una nova eina que permet generar debats sobre temàtiques diverses, i en la qual també hi ha trobat una finestra el vi català.

Aquesta setmana, per exemple s’hi ha estrenat “Nos gusta el vino“, una proposta que neix de la mà de la Denominació d’Origen Penedès, la comunicadora i sommelier Meritxell Falgueras i el Social Media Manager Carles Almagro. Laia Roig, cap de comunicació de la DO, explica a Vadevi que “hem vist el potencial d’aquesta nova eina i hem volgut explorar-la, perquè és una plataforma que permet mostrar el vi català al món i estem segurs que serà una bona manera de fer-lo més proper i atractiu per tothom”.

Hem fet un bon equip amb en Carles i la Meritxell, continua Roig, i ens proposem trobar-nos per parlar del vi en general, perquè la riquesa d’aquestes xerrades està precisament en donar veu a tot el que envolta el producte; tot i així, els vins del Penedès i els cellers del territori també hi seran molt presents”, afegeix.

Aquesta cita amb el vi a Clubhouse es planteja amb una periodicitat setmanal. L’estrena va permetre obrir un debat sobre el màrqueting del vi, i entre molts d’altres temes, es va posar sobre la taula els avantatges i inconvenients del vi amb llauna, o la incorporació de codis QR a les etiquetes per donar més informació sobre tot allò que va més enllà del propi producte. La propera trobada versarà sobre el nom dels vins i es destaparà una ampolla del Còsmic de Parès Baltà; fins i tot s’espera la participació de Marta Casas, enòloga del celler, perquè expliqui la tria d’aquest nom.

Nou comentari

Comparteix