El Teatre Goya passa a anomenar-se Teatre Goya Codorníu

El president del Grup Focus, Daniel Martínez, i la presidenta del Grup Codorniu, Maria del Mar Raventós, han estat els encarregats de presentar aquest nou ‘maridatge’ entre Codorniu i Focus Foto: ACN

El Teatre Goya ha passat a anomenar-se Teatre Goya Codorníu. Aquesta és una de les conseqüències de l’acord al que han arribat el grup Focus i l’empresa de cava. El president del Grup Focus, Daniel Martínez, i la presidenta del Grup Codorníu, Maria del Mar Raventós, han presentat aquest nou “maridatge” i aquesta nova marca. Martínez ha assegurat que “no ha canviat res i aquesta és la gran virtut de l’acord”: Codorníu “ajuda a que el Teatre Goya tingui més facilitat per realitzar la seva activitat, però en el terreny artístic tot segueix igual”. Amb l’acord Codorníu es converteix en patrocinador del Goya, tot i que no han donat a conèixer l’aportació econòmica que farà l’empresa de cava al teatre.

A més que l’acord inclou que les dues marques comparteixin el nom del teatre, es prendran diferents accions com trobades entre el públic i els actors, funcions especials i presència de cava a les estrenes i d’altres dates senyalades. El teatre comptarà amb una ‘Fila Codorníu’ que permetrà desenvolupar accions en xarxes socials per apropar el Teatre Goya Codorníu al públic. Han destacat en la presentació que és la primera vegada que és el primer teatre que es vincula a una marca i en aquest cas a una bodega de cava.
Martínez ha ressaltat, en l’inici de la roda de premsa, que Codorníu ha decidit acabar “una llarga temporada de nuvis” amb el Grup Focus per “arribar a un maridatge entre una gran empresa d’una activitat considerada com a cultura amb una empresa també d’activitat teatral”. “El grup Codorníu torna a ser pioner en establir aquesta relació i col·laboració perquè el Teatre Goya no tingui dificultats i segueixi sent un dels grans teatres de la ciutat”, ha afegit, al temps que ha indicat que l’empresa de caves no només aporta la seva marca, sinó un logo “que ha encaixat perfectament i queda bonic”.
Raventós, per la seva part, ha remarcat que al Grup Codorníu li fa molta il·lusió estar dins del món de teatre i ha recordat que el seu avi en 1894 va col·laborar amb el Teatre Novedades. Ha explicat que van escollir Focus perquè “són líders al mercat” i pels valors que han trobat en el grup teatral: confiança, esforç, passió i obertura. La presidenta de Codorníu ha dit que tots “els clients i amics vindran a veure les obres que aquí es fan i volem que no hi hagi només la relació del brindis al final dels espectacles, sinó una relació entre actors i públic”.
El president de Focus ha destacat que “hi ha una relació d’empreses”, però no ha volgut desvetllar xifres. Tot i això, Martínez ha volgut deixar clar que Codorníu “no tindrà res a veure amb la direcció artística”. Per tant, ha afegit, “aquí no ha canviat res i aquesta és la gran virtut de l’acord, que ajuden a que el Teatre Goya tingui més facilitat per realitzar la seva activitat, però en el terreny artístic tot segueix igual”.

Més informació a NacióDigital.cat

Nou comentari