La propera edició del seminari Marca Vi 2016, prevista per al 9 de setembre a Figueres, tindrà com a eix central la comunicació de marca a través de la tecnologia i les xarxes socials. Marca Vi és un dels certàmens de referència en winebranding“> i creació de marca en l’àmbit del vi i l’enoturisme de Catalunya que esdevé imprescindible per a aquelles empreses o professionals que vulguin posicionar i potenciar la seva marca en el sector.
En aquest sentit, experts en comunicació digital compartiran coneixements i eines necessàries per a crear, gestionar i millorar el posicionament a internet i a les xarxes socials, així com en la creació de marques de vi per a l’entorn digital o 2.0.
Comunicant marca de vi a través de la tecnologia i les xarxes socials
- El Big Data. Un gran aliat per el nostre celler, empresa o destinació. Com aprofitem les dades per millorar el nostre posicionament? A càrrec de Santiago Castelo, consultor a Ideograma.
- Com treure rendiment publicitari a Facebook? A càrrec de Marc Elena, CEO d’Adsmurai.
- E-mail màrqueting. Com gestionar la nostra base de dades per què sigui més efectiva? A càrrec de Laura Solà, consultora a Playbrand.
- Com posicionar una destinació o DO a través de plataformes i interconnexions i col·laboracions digitals. El cas de la Conca 5.1, a càrrec de Leandre Romeu, co-director de la Conca 5.1.
- Gestionar les xarxes socials amb intenció de crear marca, a càrrec de Guillem Carol, soci a Giny Comunicació i responsable de comunicació de Caves Carol Vallès.
A més, en aquesta nova edició el certamen adopta el format de seminari-taller per a fer més dinàmiques i participatives les diferents ponències, així com afavorir a l’aplicació pràctica de les tècniques del màrqueting i la comunicació a casos concrets de la mà d’experts en comunicació i màrqueting digital.
El programa complet de la jornada es pot consultar aquí. Més informació: 687 525 114 | enomarketing.cat.
Les inscripcions es poden realitzar seguint aquest enllaç.