El 70% dels assistents han estat cellers de fora de les comarques gironines

!–akiadsense–>

!–akiadsense–>

El Silken Park Hotel San Jorge de Calonge-Sant Antoni acollirà divendres 16 de març de 2018 de 9.30h a 17.00h la cinquena edició de la Vívid enoConference es centrarà en la creació i la innovació del producte enoturístic. Professionals del marketing, la gastronomia i el turisme ajudaran a descobrir quins productes volen els turistes del vi i a com comunicar-los amb èxit.

Es faran propostes per crear experiències coherents amb la pròpia marca i que la posicionin. Seguint aquest enllaç trobareu el programa del seminari, dels tallers i les conferències dels ponents.

Entre d’altres seran Gerard Costa, professor del departament de Direcció de marketing d’ESADE, Gemma Molleví, professora de turisme a l’Escola Universitària Formatic Barcelona – Universitat de Girona. Autora dels llibres La cultura del vino en Cataluña“> (2008) i La geografía de la vid y el vino en Cataluña“> (2007). Pau Canaleta, consultor en comunicació estratègica, expert en creació de marca i director dels seminaris d’enoMarketing Marca Vi i Vívid enoConference. Professor de màster de comunicació a la UPF i a la UAB. Toni Massanès, director general de la Fundació Alícia des de la seva fundació. Premi Ciutat de Barcelona de Gastronomia 2016.José Antonio Donaire, professor de la Facultat de Turisme de la UdG i investigador a l’Institut de Recerca en Turisme INSETUR i del departament de geografia de la UdG, i Jaume Marin, director de marketing del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona

El preu de la jornada són 35€ i els productors de la Ruta del vi DO Empordà portaran en exclusiva alguns dels seus vins experimentals, de nova anyada o de poca producció per compartir-los amb els assistens.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa