Un instant de la jornada en la que s'ha fet balanç d'aquest 2017 d'Enoturisme Penedès

!--akiadsense-->

Enoturisme Penedès va organitzar aquest dijous 25 de gener, la trobada anual per fer balanç de l’exercici 2017 i plantejar reptes per 2018.

Amb la participació de més de 150 persones entre cellers, empreses turístiques i d’allotjament i administracions com ajuntaments o diputacions es van posar sobre la taula les xifres i els projectes de 2017.

La directora dEnoturisme Penedès, Núria Sala, explicava en declaracions a Vadevi, que les accions que s’han desenvolupat des del punt de vista de la promoció han estat molt positives, i de fet es nota en el números. S’han incrementat un 33% les reserves i la facturació ha pujat un 16% respecte l’any anterior.

Aquest increment arriba, tot i haver detectat un descens en les reserves en els mesos d’octubre, novembre i desembre. Sala explicava que “no es pot dir amb seguretat que aquest descens sigui conseqüència de la situació política a Catalunya perquè també va coincidir amb uns canvis en la plataforma de comercialització del consorci”.

A la mateixa jornada es van plantejar els reptes pel 2018 que se centraran bàsicament en trobar l’equilibri entre el territori i el producte enoturístic.

Es farà amb el desplegament del pla de màrqueting que preveu tota una sèrie d’accions per donar notorietat a la marca Penedès com a destí turístic. Però alhora contribuir amb la millora d’infraestructures i dels recursos turístics. “No som una destinació turística per naturalesa”, deia Sala, “però farem que ho esdevingui”.

Nou comentari

Comparteix