
!--akiadsense-->
Des de fa més de deu anys l’estudi de disseny gràfic Atipus de Barcelona s’encarrega de crear la identitat visual del Celler Masroig i dels seus productes.
L’etiqueta creada pel vi Novell del 2010 ja va guanyar un premi Laus d’or i la creada pel vi Novell del 2018 repeteix guardó dins de la categoria d’unitat de pack. L’etiqueta del vi Novell varia cada any el seu disseny al tractar-se d’un vi d’edició limitada. L’estudi Atipus segueix en el disseny d’aquesta etiqueta una línia trencadora, divertida i irreverent.

!--akiadsense-->
L’etiqueta del Solà Fred ha guanyat un Laus de Bronze en la categoria de gran consum. El canvi, enquadrat en el projecte de rellançament dels vins de gama bàsica del Celler Masroig, l’estudi Atipus ha volgut crear una etiqueta de composició clàssica, però de tall sintètic i sofisticat.

!--akiadsense-->