L’Speed Tasting és un joc escènic en què es va traslladar el concepte de l’speed dating, on persones que no es coneixen mantenen una conversa de poc temps per saber si s’agraden o no, al món del vi. Els elaboradors tenen 6 minuts per seduir al seu públic amb les excel•lències dels seus vins al ritme que marca la música. I aquest nou concepte també s’ha notat al Twitter.

L’etiqueta #speedtasting16 va aconseguir ser trending topic als primers llocs de la xarxa social. Els assistents, prop d’un centenar entre un públic amant del vi que vol gaudir-ho d’una manera diferent al convencional, van demostrar que el sector del vi es pot i s’ha d’obrir a les noves tendències del mercat per aglutinar als nous públics joves. I una vegada més, l’associació Qalidès, Terrers del Penedès, ha mostrat que amb la diferència es poden guanyar adeptes.

L’Speed Tasting està orientat a un perfil de públic amant del vi que vol gaudir d’una manera més dinàmica i lúdica d’un tast de vi, fora del convencional, amb ritme.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa