
!–akiadsense–>
Grup MEDIAPRO, Damm i Família Torres donen suport al sector de la restauració amb el llançament de la iniciativa Horeca Challenge, una convocatòria destinada a startups amb l’objectiu de detectar i desenvolupar noves solucions que permetin impulsar a mitjà termini el negoci de bars i restaurants. Les startups guanyadores podran desenvolupar un pilot del seu projecte cofinançat pels promotors de la convocatòria.
La iniciativa, presentada en el marc de l’EIC Innovation Hub Visit to Barcelona, que es celebra aquests dies a Barcelona i que organitza l’European Innovation Council i ACCIÓ l’agència per la competitivitat de l’empresa de la Generalitat de Catalunya, busca startups que projectin solucions innovadores i efectives per ajudar a bars i restaurants a millorar la seva situació.
L’objectiu és donar impuls a un sector que està patint l’impacte de les conseqüències de la Covid19, però que amb la incorporació de solucions innovadores pot sortir reforçat i afrontar un futur prometedor. En aquest sentit, Mediapro, Damm i Família Torres busquen projectes que donin resposta a tres reptes: com gestionar l’afluència de clients, com garantir les condicions sanitàries assegurant la salut dels clients i com optimitzar la rendibilitat de les visites als locals.
Les startups que vulguin participar a l’Horeca Challenge podran presentar la candidatura del seu projecte a la pàgina web de la iniciativa, www.horecachallenge.com abans del 15 de gener de 2021 i el 26 de febrer es donaran a conèixer les guanyadores. A partir d’aquell moment, cadascuna de les seleccionades podrà dur a terme un pilot de la seva proposta cofinançat amb 6.000 euros per Mediapro, Damm i Família Torres per projecte, durant tres mesos. El 15 de juny finalitzaran els pilots, mentre que l’Horeca Challenge acabarà amb un “Demo Day” el 30 de juny de 2021 on les guanyadores mostraran els resultats dels seus pilots.