Figueres es prepara per una nova edició del MarcaVi

Dijous 12 de novembre tindrà lloc el tercer seminari de marqueting i comunicació en el món el vi

Marca Vi és el seminari de referència en winebranding i creació de marca en l’àmbit del vi i l’enoturisme de Catalunya.

És una cita anual per aquells professionals, empreses i institucions que vulguin posicionar i potenciar la seva marca a l’entorn del vi.

A l’edició d’enguany, la tercera, el Marca Vi adopta el format de seminari-taller, per a que els assistents puguin aprendre no només els conceptes teòrics, sinó també disposin de les eines necessàries per aplicar les tècniques del màrqueting i la comunicació a casos concrets, de la mà d’experts en comunicació i màrqueting.

Així els ponents d’aquesta tercera edició oferiran una ponència-taller on els assistents al seminari podran treballar la seva marca en tres àmbits concrets: construcció de marca, comunicació de marca i posicionament digital.

Els ponents seran David Riu, director del departament d’empresa i tecnologia de la Salle BCN, Toni Puig, professor de marketing públic a ESADE i Jordi Camós, coordinador i professor del Màster en Màrqueting Digital de ESIC Barcelona.

Tota la informació la trobareu aquí

Nou comentari