
!--akiadsense-->
La fira Prowein de Dusseldorf que s’havia de fer entre els dies 15 i 17 de març es posposa com a conseqüència de l’epidèmia del coronavirus. La premsa alemanya se n’ha fet ressò durant tot el dia, tot i que la confirmació oficial no ha arribat fins amitja tarda d’aquesta dissabte.
L’organització de la fira explica en un tuit que tots els agents implicats s’estan coordinant per buscar noves dates.
Messe Düsseldorf GmbH @MD_GmbH is postponing @ProWein 2020. In close coordination with all partners involved, the company will promptly discuss an alternative date in order to guarantee planning can reliably proceed.
— ProWein (@ProWein) February 29, 2020
Les mesures de prevenció de la malaltia imposades pel govern alemany han provocat ja l’anul·lació de l‘ITB la fira de turisme de Berlín que s’havia de fer dia 4 de març.