VadeVi
Flama d’Or renova la seva imatge per posar en valor la vinya
  • CA
Les noves etiquetes dels caves Flama d'Or del grup Castell d'Or

!--akiadsense-->

Castell d’Or ha renovat les etiquetes d’una de les seves línies més emblemàtiques, Flama d’Or. Les noves etiquetes estan inspirades en dos dels pilars més destacats del grup, el valor que té la vinya i el respecte cap a la terra en el procés d’elaboració dels caves, així com “l’elegància i delicadesa” de les diferents varietats de raïm que donen lloc a aquest caves, expliquen des d’aquesy grup de cooperatives.

La nova etiqueta dóna un protagonisme més notable al cep de vinya, evocant una flama que neix de la terra i que donarà lloc a les diferents varietats. La vinya serigrafiada en daurat és l’element protagonista per realçar el seu valor i els orígens del producte.

En el Flama d’Or Brut Nature, el Flama d’Or Semi sec i el Flama d’Or Brut la nova etiqueta es reforça amb una ampolla en tons verdosos que recorden la vinya i la natura.

Castell d’Or, la unió de 13 cellers

Castell d’Or neix el 2006 de la unió de 13 cellers de diferents zones vitivinícoles del Penedès, la Conca de Barberà, Priorat, Tarragona i Montsant. Aquests cellers, amb una història centenària, aposten per unir els seus esforços i coneixements en els processos de producció, elaboració, envasat i distribució de vins, cava i olis elevant l’estàndard de qualitat dels seus productes fins a obtenir el reconeixement i el prestigi en tot el món de les seves marques.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa