
!--akiadsense-->
L’oferta de vins amb simbologia falangista i franquista és abundant i s’ha adaptat molt bé a la venda on-line">. Hi ha ampolles per a tots els gustos, com aquest ull de llebre jove, amb origen a les vinyes de Conca que pot comprar-se, ara mateix, per 7,50 euros, amb la marca “Francisco Franco, caudillo de España“. Per si es vol una gamma més completa, una botiga digital de Tomelloso, a Castella-la Manxa, ofereix una caixa de dotze ampolles amb etiquetes de Franco, José Antonio Primo de Rivera, la Legió, la Guàrdia Civil, el Cos Nacional de Policia i una al·lusió a la unitat d’Espanya. Tot plegat, per 45 euros.
Al restaurant Casa Pepe, a Venta de Cárdenas (Ciudad Real), són especialistes en alimentació ultra. Hi ha vins etiquetats amb tota mena de simbologia de la dictadura, que també abasta d’altres productes. Conserves, oli, embotits… Una botiga temàtica publicitada i perfectament legal.
També hi ha simbologia nova, més enllà dels clàssics. A Conca produeixen, des de fa uns mesos, un ull de llebre de marca Tabarnia, precisament el símbol que se sol confrontar al llaç groc que acaben de prohibir. En definitiva, de Falange a Tabàrnia, tot és legal.