VadeVi
Freixenet participa a la campanya mediambiental ‘1m2 contra la basuraleza’
  • CA

El líder mundial de vins escumosos Grup Freixenet ha mostrat el seu ferm compromís mediambiental al sumar-se a la campanya 1m2 contra la basuraleza fent partícips als seus empleats i empleades. El passat dissabte 12 de juny, un grup de voluntaris i voluntàries de la companyia van netejar els entorns naturals de la riera Lavernó que rodegen les caves de Sant Sadurní d’Anoia.

Al llarg de més de dues hores, els participants van recollir tot tipus de deixalles i brossa abandonada, com envasos i restes de plàstic, alumini i vidre, burilles o papers, sanejant el paisatge i fomentant l’equilibri dels ecosistemes de la zona. La jornada també ha inclòs una sensibilització formativa a càrrec d’un tècnic expert en matèria mediambiental i de gestió de residus de SEO BirdLife.

La iniciativa mediambiental 1m2 contra la basuraleza forma part del projecte Libera, nascut al 2017 i impulsat per SEO BirdLife i Ecoembes. La campanya lluita per frenar les conseqüències que provoquen la brossa i els residus humans abandonats en espais naturals. Aquesta brossa és causa de contaminació de sòls i aigües, té efectes perjudicials per la nostra salut, provoca l’extinció d’espècies animals i fomenta els incendis i destrucció d’hàbitats.

Pere Ferrer, Vicepresident i CEO de Grup Freixenet, i Thomas Scholl, CFO del Grup, han format part dels voluntaris de la jornada refermant el compromís de la companyia amb el medi ambient.

A través d’aquesta experiència, que s’ha adaptat per tal de complir les màxima mesures de seguretat i protecció per la pandèmia de la Covid-19, Grup Freixenet fa un pas més en el seu compromís amb la sostenibilitat i la biodiversitat del territori. 1m2 contra la basuraleza ha permès a la companyia generar un impacte positiu en el seu entorn natural més proper i augmentar la consciència mediambiental de tot el seu equip.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa