“Brillar és la paraula que resumeix els resultats de l’empresa al 2015”, per això s’ha escollit aquest concepte per a idear la campanya d’enguany de Freixenet, que es presentava aquest dimecres al Museu Marítim de Barcelona. Una campanya que, com marca la tradició, té com a eix central l’espot des del qual any rera any -des de l’any 1972- les “bombolles” feliciten les festes nadalenques de part de tot el grup.

Ideat per Àlex Martínz, director creatiu de JWT, i dirigit pel director Kike Maíllo, l’espot d’aquest 2015 està protagonitzat per l’equip espanyol de gimnàstica rítmica. Alejandra Quereda, Elena López, Sandra Aguilar, Lourdes Mohedano, Artemi Gavezou i Lidia Redondo es mouen a ritme elegant i mostrant “el gran talent d’unes esportistes excepcionals”, en paraules del director de comunicació Pere Bonet.

“Les nostres gimnastes estan carregades de valors, molts dels quals compartim i apliquem en el nostre dia a dia tant l’enòleg com els comercials o l’equip de màrqueting i publicitat”, deia Bonet.

La campanya de Freixenet per aquestes dates nadalenques es preveu bona, segons el president de la marca, Josep Lluís Bonet. “L’any 2014 ja vam notar una recuperació i enguany l’hem consolidat”, deia Bonet. “Jo sóc optimista perquè veig que hi ha esperança i anem cap a un millor futur”.

La presentació va donar pas a un aperitiu i a un sopar de gala organitzat pel xef Nandu Jubany i acompanyat per tota la gamma de productes Freixenet.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa