Terra de Garnatxes ha entregat aquest dilluns 4 d’abril en el marc de la Barcelona Wine Week un xec per valor de 7.000 euros a Emmanuelle Perrier, representant de l’Obra Social Infància de l’Hospital Sant Joan de Déu. Es tracta de la recaptació que han obtingut per la venda del vi solidari La Garnatxa Valenta, de la qual n’han fet ja dues edicions.

Els cellers que formen l’associació Terra de Garnatxes (Clos Figueras, Edetària, La Gravera, La Vinyeta, Viladellops i Vinyes Domènech) han posat les botes per elaborar aquest cupatge que reflecteix les diferents garnatxes que es poden trobar al territori català, així com els diferents tipus de sols, alçades i climatologia del país.

Amb aquesta acció, l’associació pretén col·laborar amb el projecte Para los Valientes de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, que treballa en la construcció del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona, el centre oncològic infantil més gran d’Europa.

La Garnatxa Valenta és una edició limitada, amb ampolles numerades i elaborades amb garnatxes dels diferents cellers implicats en el projecte. El disseny de l’etiqueta és obra del nen Dídac Perianes qui, a través de la seva creació, va voler donar la seva visió sobre el futur del planeta, “un món on només hi haurà robots però que sabran entendre la importància de la terra i el molt que cal cuidar-la”.

Al projecte hi col·laboren també una sèrie d’empreses que s’han sumat a la causa aportant de manera altruista la seva feina: Associació Molinenca de Tast, encarregada de la distribució del producte; Associació de Suport als Infants de Molins de ReiEtiquetes Chalaguier, amb la producció de les etiquetes; Manel Serra en la producció dels taps de suro; PCatS Comunicació, encarregats de la premsa i comunicació de l’acte de presentació; Ramondin, amb les càpsules; Smurfit Kappa, amb les caixes d’embalatge; Verallia, amb les ampolles; Vistudio, amb els grafismes; Wine Palace en la distribució del producte; i Meritxell Falgueras a través de les seves xarxes socials.

Nou comentari

Comparteix