Pere Ferrer i Andreas Brokemper
D’esquerra a dreta, Pere Ferrer, co-CEO i vicepresident de Grup Freixenet, i Andreas Brokemper, co-CEO de Grup Freixenet | Grup Freixenet

!--akiadsense-->

Grup Freixenet ha anunciat la implantació progressiva d’una nova estructura comercial en els pròxims mesos amb l’objectiu d’atendre millor les necessitats del mercat domèstic amb totes les seves marques. Aquesta nova estructura crearà equips més especialitzats en els segments en els quals opera el Grup Henkell Freixenet, de manera que es consolidarà la seva estratègia comercial posant el focus en la satisfacció dels clients i consumidors.

La reorganització implica la creació de dues entitats de venda que donaran resposta a les necessitats de les diferents marques del grup. D’una banda, Comercial Grup Freixenet seguirà a la seu de la companyia (Sant Sadurní d’Anoia), i se centrarà en les marques emblemàtiques i globals del grup, com són Freixenet, Segura Viudas, René Barbier, Canals i Nubiola, Dubois, Monólogo i Alfred Gratien. D’altra banda, es crearà una JV comercial, Ferrer Family Wines, una societat serà propietat de membres de la família Ferrer, Josep Lluís Bonet i Henkell Freixenet.

Ferrer Family Wines (avui Cavas Hill), situada a la seu de Cavas Hill (Moja), comercialitzarà els caves i vins de Cavas Hill i marques reconegudes del grup Henkell Freixenet, com són Mionetto i Castellblanch. A més, també vendrà les marques Conde de Caralt, Aria, Castell d’Ordal, Rigol i Cop de Vent, que passaran a ser propietat de Cavas Hill. Ferrer Family Wines també comercialitzarà els vins que la família Ferrer produeix -a través de les societats FourFer i Ferrer Miranda-, a denominacions d’origen de gran prestigi com són Morlanda (DOC Priorat), Fra Guerau (DO Montsant), Solar Viejo i Orube (DOC Rioja), Valdubón (DO Ribera del Duero i DO Rueda) i Vionta (DO Rías Baixas).

Comercial Grup Freixenet seguirà liderada per Joaquín Costa, mentre que al capdavant de Ferrer Family Wines hi estarà Toni Farrés. Al mateix temps, l’activitat de la gestió de punt de venda de Comercial Grup Freixenet es transferirà a una de las empreses líders en el sector del punt de venda, que comptarà amb l’experiència de tot l’equip de GPVs de la companyia.

La reorganització interna del Grup Freixenet també passa per optimitzar l’àrea de producció de la companyia consolidant part de la producció de Castellblanch a Freixenet i Segura Viudas. Totes aquestes mesures permetran a llarg termini a Grup Freixenet consolidar la seva posició en el mercat, enfortir la seva força de vendes i optimitzar la producció.

Nou comentari