Kylie Minogue, del Lambrusco a la seva pròpia marca de vins

L'actriu i cantant australiana va llençar Kylie Minogue Wines el 2020

L’actriu i cantant australiana Kylie Minogue té, des de 2020, la seva pròpia marca de vins en col·laboració amb la distribuïdora anglesa Benchark Drinks. A diferència d’altres famosos, com George Clooney o John Malkovich, Minogue no té vinyes pròpies, sinó que compra el raïm a altres productors de França i Itàlia. En una entrevista concedida a ‘Decanter’, la cantant de Can’t get you out of my head explica que va descobrir el vi –el lambrusco, concretament– als divuit anys, i que quan era de viatge a França als 21 va conèixer el Chablis i tot tipus de vins, dels més dolents a “vins europeus elevats i increïbles”.

El rosat, que ha esdevingut un dels símbols de Kylie Minogue Wines, el va descobrir al 2016 i li va agradar tant que l’any següent va decidir que iniciar el seu propi projecte vinícola. Va ser llavors quan va coincidir amb Paul Schaafsma de Benchmark Wines, que havia tingut la mateixa idea i que s’ha convertit en el seu soci. Minogue, però, no tenia ni idea del món del vi, i va ser Shaafsma qui la va guiar durant tot el procés. Des d’aleshores, afirma, ha expandit el seu paladar i coneix molt millor el vi. En relació als indrets amb una gran tradició vinícola, reconeix que “hi ha gent que passa tota la seva vida en el vi i jo és com si hi arribés des de zero”. Té llibres, diu, però no sap “ni per on començar” perquè, com més t’hi endinses, més coses hi ha per descobrir. Considera que el procés ha estat “molt divertit” i “una delícia”.

Imatge promocional dels vins de Kylie Minogue | Kylie Minogue Wines

Minogue està emocionada de tenir “un nou projecte que és alhora molt antic” i vol tant relacionar-se amb persones que en coneixen com introduir-ne de noves. Pel que fa a la pandèmia, que va coincidir amb el llançament de la marca, confessa es va sentir reconfortada de fer una cosa així en unes circumstàncies tan difícils. Pel que fa als seus vins, diu que espera que els compradors no ho siguin només pel seu nom sinó “també” pel producte en sí. D’altra banda, vol ser “comercialment viable”, tot i que reconeix sentir-se atreta pel “glamur, la màgia, crear un espectacle”. La reacció del públic, de fet, l’ha sorprès molt positivament, fins i tot de persones que mai no havien begut vi. Considera els seus vins “un gran punt d’entrada” i que, quan sap que hi ha fans que en compren ampolles i no les obren, guardant-les com un objecte de col·lecció, li fan ganes de cridar-los “beu-te’l!”.

Nou comentari