L’Espai CREC del Poble Sec del Barcelona acollirà dissabte 15 i diumenge 16 d’octubre la segona edició de la mostra de vermuts i aperitius ‘Barcelona Vadevermuts’.
S’hi podran trobar una selecció de vermuts catalans, espanyols i d’importació i una oferta gastronòmica pròpia d’aperitiu. Hi haurà doncs adobats, conserves, olives, patates o fruits secs a més d’activitats pensades per donar a conèixer el vermut.
Ester Bachs, col·laboradora de VADEVI.cat serà una de les encarregades de dirigir un dels tastos. La resta de les activitats les podeu trobar aquí.
La mostra es farà al CREC-Centre de Recursos per a Emprenedors i Ciutadans, al carrer Blesa, 27 de Barcelona i l’horari serà dissabte de les 11h a les 23h i diumenge de les 11h a les 21h.
Per accedir-hi, l’entrada costarà 1 euro per participar en el sorteig d’una panera.