La Denominació d’Origen Catalunya s’ha embarcat aquests mesos en el disseny d’una nova campanya de comunicació dirigida especialment al públic més jove de fora de les nostres fronteres. La campanya s’ha plasmat en un emotiu vídeo que mostra la diversitat del territori vitivinícola de Catalunya.

El vídeo narra la història de dos joves que es coneixen en un bar de Berlín. Quan ella marxa, a ell només li queda una foto de record i, en la retina, l’etiqueta del seu vi: un DO Catalunya. A partir d’aquí, comença el periple del protagonista per poder trobar-la, recorrent el nostre territori.

El rodatge s’ha fet a diferents indrets de la costa catalana, des del Poblet fins a Perelada. Barcelona, com a capital i referent internacional, també té el seu protagonisme, sent el punt de partida per aquesta intensa cerca.

La campanya està pensada fonamentalment per arribar a un públic europeu de perfil jove, especialment d’aquells països líders al mercat d’exportació de la DO Catalunya com ara Regne Unit, Alemanya o els Països Baixos, fent la difusió a través de canals online per donar a conèixer la marca.

La preestrena del curt tindrà lloc aquest mateix cap de setmana a la fira Reus viu al vi, un certamen que enguany arriba a la setena edició i amb el que la DO Catalunya hi col·labora anualment. A més a més, Reus és la ciutat de la seu de la DO i per tant és el lloc ideal per a que la campanya comenci el seu camí.

Amb aquesta campanya, la DO Catalunya busca reforçar els lligams entre vi, cultura, territori, joventut i passió. El vi és part fonamental de la nostra cultura i identitat i, com a tal, és el fill conductor d’aquesta història amb final feliç.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa