VadeVi
La DO Catalunya utilitza el còmic per difondre la cultura del vi
  • CA

Aquest dimecres va ser el dia escollit per la Denominació d’Origen Catalunya per presentar un dels seus grans projectes d’aquesta temporada: Vinomics, una forta aposta de la DO per difondre la cultura del món vi a través del còmic, una disciplina artística tradicionalment poc utilitzada pel sector vitivinícola del nostre país.

Vinomics són una sèrie d’historietes gràfiques inspirades en el món del vi, que es publicaran mensualment al web de la DO Catalunya. Cada mes, els autors que formen part del projecte i que són els grans protagonistes d’aquesta aventura, presentaran la seva proposta de còmic i vi. Històries, anècdotes, emocions, humor i personatges singulars que arribaran al públic mes a mes, i a on còmic i vi esdevindran un maridatge peculiar.

A l’acte de presentació, celebrat al Palau Robert de Barcelona, es va donar a conèixer en exclusiva la primera d’aquestes històries que ja està disponible al web de la DO.

Signada per Albert Monteys, possiblement un dels autors de còmics més divertit i prolífic del país, i amb una muntanya de pàgines de sàtira política i social publicades a El Jueves serà la primera de moltes.

La resta d’històries aniran arribant puntualment al web de la DO Catalunya el tercer dijous de cada mes. A més, totes les històries seran publicades tant en català comen castellà i anglès per tal d’arribar al màxim nombre de seguidors a nivell nacional i internacional.

Vinomics és un dels projectes claus de la campanya La quinta de la DOCat, que la DO ha encetat enguany per tal d’apropar-se al segment de consumidor més jove.

A través del còmic, la DO Catalunya,vol apropar-se a les noves maneres que tenen els joves de viure la cultura, adaptant-se als seus gustos i la seva manera de fer per tal de fer difusió del vi mitjançant l’entreteniment.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa