El Consell Regulador de la DO Penedès s’ha reunit aquesta setmana per fer tancament i avaluació de l’any que acaba i aprovar nous projectes pel 2016.
La sessió plenària, que ha reunit els membres del Consell al centre d’interpretació del patrimoni històric “La Caserna” de Martorell, ha permès l’aprovació de dos dels eixos principals que centraran les accions de l’any que ara comença.
El primer ha estat el de donar llum verda al pressupost 2016, el qual contempla noves línies d’actuació pel que fa a la promoció i comunicació de la marca Penedès sobretot a Barcelona i la seva àrea metropolitana. Noves accions van dirigides principalment als amants de la gastronomia i vins, entre les quals preveuen nits temàtiques de vins a Barcelona, accions al sector de la restauració i millores en les accions que ja s’estan realitzant en diverses botigues especialitzades, així com campanyes a televisió i foment de l’enoturisme.
El segon punt ha estat l’aprovació del projecte complementari de senyalització enoturística dels límits de la DO que engloba el disseny i col·locació de més de 26 senyals que donen la benvinguda a la regió vinícola del Penedès.