La Setmana de la Malvasia arriba a les 1.200 consumicions

S'han servit més de 300 menús complets a la restauració local

El Blanc Subur ha acompanyat les creacions dels restauradors

La Setmana de la Malvasia de Sitges ha aconseguit el seu objectiu de donar a conèixer els productes de l’Hospital de Sant Joan, gràcies a la campanya feta a través de bars i restaurants, que sota l’organització del Gremi d’Hostaleria han servit més de 1.200 consumicions de malvasia. Això suposa un salt qualitatiu important respecte la primera edició.

D’una banda, la penetració a un públic més extens ha vingut de la mà dels bars, que han arribat a les 800 consumicions en els deu dies de la mostra. En aquests establiments, el Blanc Subur (blanc sec, 100% malvasia) ha estat l’estrella, que ha acompanyat les diferents elaboracions de cada local. D’altra banda, però, els menús de la Malvasia venuts en bars i restaurants suposen multiplicar gairebé per cinc el nombre de la primera edició. Aquest 2014, han estat més de 300 menús vinculats als productes fets amb Malvasia als cellers de l’Hospital de Sant Joan.

Segons el president del Gremi d’Hostaleria de Sitges, Joan Anton Matas, “la Setmana de la Malvasia ha estat un èxit. La gent de Sitges s’hi ha abocat, però també hem aconseguit que gent que ve de fora s’assegui a una taula i conegui els vins de malvasia de l’Hospital”. Matas també ha subratllat que “la difusió que s’ha fet de la Setmana ha estat una de les claus d’aquest èxit”.

La Setmana de la Malvasia de Sitges es va celebrar entre el 7 i el 16 de febrer, amb la participació de nou restaurants i nou bars, que la van fer servir per a les seves cuines o bé com a maridatge per a les seves creacions gastronòmiques.

Nou comentari