VadeVi
L’Agenda de vins catalans 2018 incorpora restaurants i s’edita també en anglès
El projecte a xarxes socials de la Patrícia de Golferichs es consolida en aquest innovador format
L’agenda surt aquest 2018 amb moltes novetats| Patrícia de Golferichs

!--akiadsense-->

L’Agenda dels Vins Catalans 2018 ja està aquí. Per segon any consecutiu, surt aquesta agenda que pretén democratitzar el món del vi a través d’un llenguatge professional però fresc i d’una visió apassionada i propera del món del vi. Patrícia de Golferichs, directora de l’agència de comunicació Vilateral, firma aquest projecte que pren forma d’agenda l’any passat havent nascut com una idea per a xarxes socials a través del perfil @undiaunvi.

L’Agenda dels Vins Catalans 2018 està concebuda amb una doble funcionalitat: com a agenda convencional i també com una eina per apropar al públic la gran varietat de vins catalans que hi ha al país. I ho fa presentant 365 vins i vinculant-ne un a cada dia de l’any. També inclou recomanacions de botigues i restaurants amb una oferta vinícola interessant. Tot plegat, acompanyat dels dibuixos d’Anna Rubio, il·lustradora i vinyerona.

Entre les novetats de l’edició 2018 hi destaquen la mida, un format més gran (110 x 165 mm) per poder visualitzar-la i treballar-hi millor, l’idioma, s’ha publicat l’edició en anglès per obrir-la a nous públics i mercats i, diverses seccions noves: curiositats del món del vi, restaurants il·lustrats amb una bona carta de vins i l’índex alfabètic per cellers.

Aquest és un projecte personal de la Patrícia de Golferichs, que celler per celler i tast rere tast ha donat, un cop més, forma a aquesta agenda autoeditada. Una agenda, que des de 2017 ha crescut, i no només de grandària, sinó que ho ha fet a través del suport de cellers i espais dedicats al vi que han volgut sumar-se a aquest projecte.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa