
!--akiadsense-->
La promoció i comunicació amb especial èmfasi a les propostes de turisme sostenible, són uns dels principals punts del Pla d’Acció per 2016 d’enoturismePENEDÈS que s’ha presentat aquesta setmana.
El Consorci se suma així a l’any internacional del turisme sostenible i mantindrà propostes com la del Penedès 360º.
També es crearà la figura d’un tècnic de turisme que es compartirà amb diferents municipis i s’avaluarà la possibilitat de crear una xarxa de pernocta per autocaravanes.
Com a objectius pel que fa a la plataforma s’ha marcat arribar a un augment del 10% en vendes i d’incrementar-ne el preu mitjà, que es podria aconseguir si les pernoctacions al territori fossin més llargues.
Durant el 2016 un 8% de les vendes s’ha fet comercialitzant online, s’han arribat als 27 municipis de l’Alt Penedès a més dels Consells Comarcals de del Baix Penedès i del Garraf, així com de municipis importants del Baix Penedès, 21 noves empreses s’han adherit i en total són ja 202 les que hi estan adherides.
A l’acte en el que hi van participar autoritats i representants de les diferents institucions i empreses, el diputat adjunt de turisme de la Diputació de Barcelona i alcalde de Vilafranca, Pere Regull, va fer una crida a persistir en la coordinació i la cohesió dels diferents agents implicats, per evitar, va dir “que el Penedès es converteixi en el magatxem de Barcelona”.