Les noves formes de comunicar el vi, amb Meritxell Falgueras i enoAula

La periodista i sommelier ha dissenyat i dirigeix aquesta formació de 20 hores de durada que cobreix els aspectes essencials de la comunicació del sector en una època de canvis

La periodista i sommelier Meritxell Falgueras ha dissenyat i dirigirà un curs a la plataforma d’e-learning enoAula i Zoom sobre Cultura i Comunicació del Vi, un mòdul de 20 hores en 14 dies que està pensat especialment per introduir les noves formes de comunicació i les xarxes socials al món vitivinícola, per a tots aquells que vulguin adquirir més competències professionals per encarar un futur que ja és entre nosaltres. Creat expressament per a enoAula, aquest curs consta d’un dossier descarregable, vídeos interactius i tres hores de connexions per Zoom Pro amb Meritxell Falgueras, repartides en dues sessions. Tot i que en aquesta ocasió tindrà lloc entre els dies 7 i 21 de maig, enoAula ja ha anunciat que se’n faran diverses convocatòries anuals.

Pel que fa al contingut, el curs té una introducció a la història de la comunicació del vi, història del cultiu i de l’apreciació del vi a Europa i també com aquest sector ha creat un llenguatge propi per parlar de les sensacions que hi tenen a veure. Concretant més, la formació també desplega quines són les noves formes de comunicació als mitjans i a les xarxes socials. Així, en un panorama ampli que permet veure totes les possibilitats, tots els punts de vista a l’hora de parlar del vi, el curs aborda els seus aspectes emocionals i intel·lectuals però també els científics, els eròtics, la seva presència en l’art i la literatura… tot plegat, donant un ventall de possibilitats, de maneres de parlar del vi, abans d’entrar en les xarxes socials i els mitjans de comunicació, un per un, i com dissenyar estratègies per comunicar-se amb èxit.

El preu d’aquesta formació és de 110€ + IVA i les inscripcions estan obertes en aquest enllaç, que també conté més informació sobre el curs.

Nou comentari