Lidl promou la campanya ‘És d’aquí, és bo’ incentivant productes i vins catalans

L'últim any, la marca ha augmentat un 20% les referències del país a les seves botigues

Lidl ha posat en marxa una nova iniciativa per incentivar la compra de productes catalans a les prop de 120 botigues del país i fer costat, segons la marca, a la indústria agroalimentària. Així, anuncien l’increment de més d’un 10% respecte a 2019 a la tria de proveïdors catalans i la comercialització dels productes d’aquí a botigues de l’Estat i de la resta d’Europa.

El segell És d’aquí, és bo identifica majoritàriament diverses varietats de fruita i verdura, carns i embotits, productes làctics, cerveses, i vins del territori. La gran majoria d’aquests articles es comercialitzen de manera permanent en els seus establiments i la resta es venen de manera puntual segons la temporada.

Aquesta aposta respon, segons la marca, “al seu compromís amb els productors locals“, iniciat fa anys i que ara reforça per a intensificar el seu suport als proveïdors catalans, que durant l’any passat van tenir majors dificultats per a donar sortida als seus productes a causa de la crisi sanitària.

Nou comentari