VadeVi
Dos ballarins dibuixen la nova imatge de Vallformosa sobre un escenari de paper
  • CA

Domènech.Vidal, la marca de vins del Grup Vallformosa, s’autodefineix com una marca arrelada al territori en els aspectes més terrenal, la terra, el clima, la fauna, la vegetació, els boscos i els seus pobles i ciutats, però també en el territori a nivell de les persones, de la seva cultura. D’aquest interès en maridar cultura i vi ha nascut el cupatge únic dels dos nous vins de la casa, els “Cultivare”.

Sota la marca hi presenten dos vins, el blanc 100% xarel·lo de l’anyada 2013 i el negre criança elaborat amb sumoll i samsó de l’anyada 2012. Són vins numerats i elaborats de manera artesanal amb una cura especial en la tria dels millors raïms de la zona de la DO Penedès. Aquests vins es presentaran durant el mes de maig i estaran disponible a punts seleccionats.

Pel que a a la imatge d’aquests nous vins, les etiquetes s’han elaborat d’una forma especial. Al celler de Domènech.Vidal, entre els dipòsits plens de vi s’ha construït un escenari de paper amb més de 5.000 etiquetes. “És com un quadre, un llenç en blanc, un espai on abocar tota la passió. Dos ballarins són el pinzell que dibuixa cada una de les etiquetes amb el seu moviment. Una dansa que representa el cicle de la vinya i que aconsegueix crear una obra d’art única al món per vestir els vins Domènech.Vidal CULTIVARE”, expliquen des del celler. La música i la dansa són dues peces que s’han dissenyat especialment per a la creació d’aquests vins.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa