
!--akiadsense-->
Ja fa 8 anys que Casa Mariol desembarca a Barcelona per muntar una festa diurna a l’estorn del vermut. I aquest diumenge han passat prop de 300 persones per la seu de l’Orfeó Martinenc a l’Avinguda Meridiana. Es tracta d’un format que permet que el públic sigui transversal, tal com explicava la responsable de Casa Mariol, Marta Vaquer “la voluntat és que la gent s’ho passi bé una estona. Que pugui venir tothom que vulgui. Famílies amb criatures, avis, els que vulguin ballar”.

!--akiadsense-->
El ball de vermut està pensat com un ball de festa major, però al migdia, amb orquestra en directe, patages fregides de bossa, olives i vermut i tot plegat a un espai singular. En aquesta ocasió l’Orfeó Martinenc.

!--akiadsense-->
Tot i que semblava que el vermut podia ser una moda, després de 8 anys, aquest esdeveniment de Casa Mariol continua congregant tot tipus de públic, sobretot gent jove “Li hem tret la caspa a una cosa que ja hi era” assegura Marta Vaquer i “entre tots li hem donat una nova vida al vermut.”