“Més enllà d’un vi, som una actitud, som hereus d’una tradició”

El Celler Masroig promociona la gamma de Les Sorts, que comprén els vins Rosat, Jove, Sycar, Blanc i Vinyes Velles, amb una nova campanya que presenten sota el lema ‘Tots busquem alguna cosa’.

El punt de partida del relat està en un seguit d’històries que retraten la quotidianitat de les persones des de diferents perspectives. “La cerca incansable per perseguir allò que realment ens omple i ens fa feliços. Perquè tots busquem coses diferents, però tots busquem alguna cosa; alguns volem créixer, d’altres busquem els orígens, vincles i d’altres els bons sabors”, diran des del celler elaborador.

‘Avui, com els nostres avantpassats, seguim fidels als nostres orígens i mai ens cansem de seguir buscant. Perquè més enllà d’un vi, som una actitud, som hereus d’una tradició… Som el reflex de qui som. Perquè tots busquem alguna cosa. Des del 1917 no hem parat de buscar i avui la nostra sort és la nostra feina’, es pot escoltar en l’espot.

La campanya neix en un entorn digital i posa una mirada especial envers les xarxes socials, tanmateix, hi ha previst un segon estadi més multicanal, en el qual es desvetllaran diferents accions presencials lligades amb l’entreteniment i el llegat de Les Sorts.

Nous aires digitals pel Celler Masroig

Aprofitant el llançament de la campanya, el Celler Masroig ha donat nous aires a la seva marca digital. Tot i que es manté la identitat visual, s’hi afegeixen nous elements i colors que aporten, segons la marca, un to més fresc i dinàmic visualment per tal de posicionar la marca i arribar a més públics.

Nou comentari