El sector del vi té sentit de l’humor i ho demostren les innocentades que aquest dissabte han aparegut a través de les xarxes social. En recollim algunes que mostren l’enginy del món del vi.
L’empresa de comunicació Vilateral ha sorprès a tothom amb l’anunci d’un nou projecte social: recuperar els raïm de la gent que no és capaç de menjar-se els dotze la Nit de Cap d’Any i fer-ne un un vi. En un text força elaborat expliquen a Instagram en què consistirà exactament el projecte #NoGrapesToWaste
A la DO Empordà asseguren que la seva nova aliada és la cantant Rosalia, i també a Instagram han anunciat un nou festival de música que es dirà “Tra-tra-muntana”. Seguint amb el joc de paraules afirmen que la cantant ha descrit la DO Empodrà com “la més empoderà">, de totes”.
Wineissocial ha aprofitat aquest dissabte per anunciar a través d’Instagram que amplia camps de negoci i ara també es dedicarà al cinema. Així afirmen que el mes de febrer estrenaran la seva primera pel·lícula.
I finalment recollim un clàssic que lliga molt amb la línia dels germans Virgili ja sigui amb el seu vi Xitxarel·lo com amb la ratafia l’Hòstia a través de les xarxes socials. El Xitxarel·lo fa saber a tothom que s’obrirà un parc temàtic a Vilafranca del Penedret que es dirà Portaventurca, “un nou espai enoturístic i etilicolúdic obrirà les seves portes el 30 de febrer de 2020 i comptarà amb espais per posar-se fins al cul de menjar i beure”.