VadeVi
Oller del Mas no descarta emprendre accions legals contra Somatemps per danys i perjudicis
Oller del Mas

!--akiadsense-->

En un comunicat públic, el propietari d’Oller del Mas, Frank Margenat afirma que no descarta dirigir-se a l’Associació Somatents després de les acusacions fetes públiques, en les que l’associació espanyolista els acusa de sectarisme, un extremque el celler nega en rodó.

“El passat 8 de març del present any, FL va llogar les nostres instal·lacions per fer un “acte acadèmic i un dinar”, sense notificar en cap cas que es tractés d’un acte polític. En el moment de la contractació, ja hi havia reservat un altre espai de l’Oller del Mas per l’anual Marxa del Pelegrí que organitza l’Ajuntament de Manresa i que el celler és punt d’avituallament per a més de 700 persones. A priori un dinar a nivell particular no era cap impediment per a desenvolupar ambdós actes”, relata el comunicat.

“Seguint la política interna de l’empresa, sempre que es reserva un espai al celler es confirma que no és un obstacle o que no entra en incompatibilitats amb l’esdeveniment que ja hi ha reservat. Si és així, el celler declina l’última oferta per tal de garantir el desenvolupament de l’acte reservat prèviament”, expliquen des del celler.

Afirmen que “no es van valorar incompatibilitats de manera que es va accedir a desenvolupar ambdós esdeveniments. La sorpresa va ser quan el dia 20 de març, Oller del Mas s’assabenta per un mitjà de conmunicació, que l’acte suposadament “acadèmic” és en realitat un acte polític sense contrastar ni consultar al celler aquesta informació. Oller del Mas es sent completament enganyat i a partir d’aquí, es decideix des de la direcció cancel·lar l’acte ja que en primer lloc s’havia amagat el verdader motiu del mateix i en segon lloc per la incompatibilitat amb l’acte contractat prèviament (la Marxa del Pelegrí)”.

Tal com vam explicar des de Vadevi, es va informar a l’Associació de la cancel·lació i es van retornar els diners avançats en concepte de reserva.

Paral·lelament el celler ha rebut un allau de crítiques i comentaris en contra dels seus vins, de la seva pràctica i de la seva moralitat. Oller del Mas vol recalcar que “té les portes obertes a tothom sempre hi quan es treballi des de la transparència, la honestedat i el respecte. El celler ha acollit prèviament actes polítics de totes les ideologies sense cap tipus de prejudici ni discriminació. Volem que tothom pugui gaudir al màxim dels vins, de l’entorn i de l’experiència a casa nostra”.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: no a somatemps a març 22, 2018 | 20:33
    no a somatemps març 22, 2018 | 20:33
    No perdeu el temps amb aquests fatxes, tenen el siport de tots els unionistes rancis i casposos. Som a temps de engegar-los a la merda

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa