El primer prosecco de Freixenet ja és al mercat a Catalunya i Espanya

La directora de màrqueting de Freixenet, Martina Obregon, explica en declaracions a Vadevi que el prosecco "agrada a tothom" i permet arribar a un públic nou "que busca alguna cosa menys complexa que el cava"

Prosecco de Freixenet a la venda a l'Estat Espanyol

Freixenet proseco ja és a algunes botigues i a les que no hi arribarà ens propers dies. Aquesta és una de les novetats d’aquesta campanya de Nadal de la companyia que arriba després de l’èxit aconseguit l’any passat en la venda de prosecco al mercat intenacional.

Des de Freixenet expliquen que han decidit entrar en aquest sector pel seu ràpìd creixement i per l voluntat de consolidar-se com a líder mundial dels escumosos. La directora de màrqueting de la companyia Martina Obregón, ha explicat en declaracions a Vadevi que s’ha incrementat el consum d’escumosos en general i creuen que “el prosecco hi ha tingut alguna cosa a veure perquè és molt democràtic, agrada a tothom”.

Amb l’experiència de l’any passat en el mercat internacional, han detectat que “hi ha un nou públic pels escumosos fins i tot en mercats com el belga o el francès que abans del prosecco no existia. Molts d’aquests nou consumidors d’escumosos són gent jove, és cert, però també hi ha una part de la població que simplement s’ha acostat a un producte fàcil de beure, una mica menys complex que el cava”.

“El pastís dels escumosos està creixent i no és que el prosecco tregui mercat al cava perquè”, assegura Obregon, “el consumidor de prosecco no consumia cava abans”. Malgrat tot, la directora de màrqueting admet que “sí que és possible que tenint en compte que Freixenet s’ha associat sempre a cava, en un primer moment pugui provocar una certa confusió en el consumidor” ara bé assegura que “encara que es compri pensant que és una cava, cosa que dubto perquè ja s’ha intentat fer una presentació diferent perquè quedi clar, però encara que sigui així, el que tindrà segur serà una sorpresa perquè és un producte fresc, lleuger i modern de categoria premium que li agradarà segur”.

Freixenet Prosecco està elaborat amb els raïms Glera de la regió italiana de Véneto. Amb aquest vi, la companyia “vol dinamitzar el mercat espanyol després d’haver venut durant l’any 2017 1’7 milions d’ampolles al Regne Unit, Finlàndia, Suècia, Brasil i Canadà.

Nou comentari