Roda de premsa de presentació del patrocini de Sangre de Toro.  De esquerra a dreta,Thiago Alcántara, Elvira Andrés, Sara Sanabria i Robert Sánchez.
Roda de premsa de presentació del patrocini de Sangre de Toro. De esquerra a dreta,Thiago Alcántara, Elvira Andrés, Sara Sanabria i Robert Sánchez. | Sangre de Toro

!--akiadsense-->

Sangre de Toro s’estrena com a col·laborador oficial de la Selecció Espanyola de Futbol i uneix la seva imatge a “La Roja”, amb qui, segons ha explicat la marca en un comunicat, “comparteix color, origen i valors”, amb l’objectiu de “contribuir a projectar l’estil de vida i tradicions espanyoles més enllà de les nostres fronteres”. Segons l’acord signat amb la Real Federación Española de Fútbol (RFEF), la marca, propietat de Cellers Torres serà el col·laborador oficial de la Selecció en les categories absolutes masculina i femenina i Sub-21 del 2021 al 2024, durant els quals se celebraran dues Eurocopes, un Mundial i uns Jocs Olímpics, entre altres competicions. La vicepresidenta de la RFEF, Elvira Andrés, ha destacat que “tenim molts punts en comú i podem unir sinèrgies. Espero que aquest sigui l’inici d’un llarg camí i que puguem brindar per molts èxits”. D’altra banda, la directora de màrqueting de Sangre de Toro, Sara Sanabria, ha explicat que “volem compartir la nostra afició pel futbol amb els seguidors i donar suport a aquest gran equip. Passió, esforç i treball en equip són valors que promou el futbol i amb els que ens sentim molt identificats com a marca”, afegint que “aquesta col·laboració va de gaudir del futbol, de celebrar la vida i brindar per les victòries envoltats d’amics i família, perquè tant el futbol com el vi uneixen a la gent i forgen amistats”.

Elvira Andrés, de la RFEF, i Sara Sanabria, de Sangre de Toro
Elvira Andrés, de la RFEF, i Sara Sanabria, de Sangre de Toro | Sangre de Toro

!--akiadsense-->

Una de les primeres accions que portarà a terme Sangre de Toro com a col·laborador oficial de la Selecció Espanyola de Futbol és el llançament d’una edició especial com a tribut a “La Roja”, que estarà disponible aquest estiu. A més, es sortejaran entrades als partits de la Selecció i experiències exclusives a través de xarxes socials i mitjançant activacions en punt de venta.

Nou comentari

Comparteix