
!--akiadsense-->
El Celler Masroig aposta per un canvi d’imatge en el seu producte més venut, el Solà Fred, amb un nou disseny en les seves etiquetes. El disseny és creació de l’Estudi de disseny Atipus.
El nom de Solà Fred prové d’una de les finques del celler. Fa referència a una vinya, un terreny muntanyós, orientat cap al sud, on incideixen molt els raigs solars. La nova etiqueta ens descriu com el vi sorgeix de vessants empinats, on els ceps miren al sud. Dies de calor, fredes nits. El contrast fa fort el raïm.
Dins la gamma completa, composta per un vi blanc, un rosat i un negre, destaca aquest últim, 100% Carinyena. Celler Masroig, ubicat a la zona sud-oest de la DO Montsant, es troba a l’àrea on aquesta varietat està més plantada. Una zona càlida i seca, on les carinyenes que s’obtenen són de molt alta qualitat. Amb aquest vi, Celler Masroig vol ensenyar el que la carinyena pot donar en un vi, fins i tot en un vi jove, com és el Solà Fred. Un vi que, asseguren, expressa molt bé la tipicitat de la varietat al Montsant fruita madura, especiats, frescor, tanins. És un vi pensat per gaudir en tot moment, molt assequible i maridable en qualsevol situació.
El canvi d’imatge té l’objectiu de transmetre un caràcter modern, amb una imatge més neta i directa, sense perdre l’estil i l’elegància. També pretén refrescar l’aparença del producte i ampliar el seu públic, tot mantenint-se fidel a la seva personalitat.