Creat per l’estudi gironí La Fonda Gràfica, el disseny de la Ratafia 1842”Nou Verda” ha estat premiat al 56è Concurs anual de disseny de la revista nord-americana Communication Arts. Ha estat considerat un dels 153 millors dissenys dels més de 4000 que es van presentar.

El jurat del concurs ha estat format íntegrament per professionals nord-americans, com Jeffrey Keyton, cap de disseny de la MTV o Dora Drimalas, directora creativa d’Hybrid-Design, empresa que porta algunes de les campanyes de comunicació de Nike.

Tots els treballs premiats es difondran en el número de setembre/octubre de la revista professional Communication Arts, creada fa 57 anys i que té una tirada de 34.000 còpies arreu del món.

Pel que fa a la nova imatge, creada per La Fonda Gràfica, s’ha volgut unificar i potenciar la marca Ratafia de Santa Coloma de Farners a través de les tres receptes: “1842 Clàssica”, “1842 La Nou Verda” i “1842 8 Porrons”.

La tipografia s’inspira en composicions del segle XIX i les xifres “1842” envolten tota l’ampolla, mostrant alhora aquesta data quan es posen 4 ampolles de costat.

La Ratafia 1842 és una iniciativa de la Confraria de la Ratafia i de l’Ajuntament de Santa Coloma de Farners.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa