VadeVi
El Cavatast tanca la XXI edició amb una valoració molt positiva
  • CA
La Fassina de Sant Sadurní ha acollit diverses activitats durant el cap de setmana del Cavatast
La Fassina de Sant Sadurní ha acollit diverses activitats durant el cap de setmana del Cavatast

!--akiadsense-->

Ha acabat la XXI edició del Cavatast i és moment de fer un primer balanç dels tres dies de la mostra. Un any més, durant tot el cap de setmana Sant Sadurní d’Anoia, la capital del cava, s’ha convertit en l’epicentre dels amants de l’escumós per excel·lència i també d’aquells curiosos que han volgut gaudir de la important mostra de caves.

Tant les activitats programades com la fira gaudeixen de molt bona salut i han tingut una molt bona afluència de públic durant el cap de setmana. Així, diversos dels maridatges programats han exhaurit les places amb més de 500 participants.

Les dades recollides per una enquesta encarregada per l’organització mostren que la procedència majoritària del públic del Cavatast 2017 és la província de Barcelona. També és destacable l’augment del públic de l’Alt Penedès i de les persones vingudes d’altres països.

Aproximadament el 80% dels visitants d’enguany ja havien vingut en edicions anteriors i han decidit repetir. A més, el 95% dels assistents al Cavatast 2017 tenen intenció de repetir en la propera edició.

Els visitants preguntats atorguen de nota un excel·lent al Cavatast (9 sobre 10) i, a més, un dels aspectes més ben valorats de l’edició d’enguany és la novetat de canviar la ubicació de la Botiga del Cavatast a la mateixa mostra on s’han venut més de 1.700 ampolles.

Les xarxes socials, un dels pilars forts del Cavatast

També és rellevant de l’abast que han tingut les xarxes socials del Cavatast, que han experimentat un notable creixement en seguidors i impacte, i es consoliden com el principal canal pel qual el públic s’informa de la mostra. Els seguidors han augmentat fins als gairebé 15.000 en total i en els darrers mesos les publicacions a les xarxes del Cavatast han tingut més de 700.000 impressions. A més, els usuaris han fet a les diferents xarxes socials més de 1.000 publicacions amb l’etiqueta #Cavatast2017.

Enguany s’ha repetit el servei d’atenció als visitants a través de WhatsApp, que ha tornat a rebre una bona resposta per part del públic. A través d’aquest canal s’han rebut més de 200 missatges preguntant qüestions com la localització exacta de la mostra, les zones d’aparcament i la compra de tiquets.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa