VadeVi
El vi del Pallars es promociona amb la campanya ‘Cadena de Valors’
  • CA
Un dels lots que conformen la campanya Cadena de Valors del Pallars Jussà
Un dels lots que conformen la campanya Cadena de Valors del Pallars Jussà

!–akiadsense–>

#CadenadeValors és una proposta que sorgeix de la cooperació entre els sector públic i privat, per reivindicar el consum de proximitat com una eina per garantir la supervivència de moltes petites empreses del Pallars Jussà.

Per fer-ho, la campanya posa èmfasi en els valors que estan darrera de la feina d’aquestes persones i empreses: la tradició, l’entusiasme, la perseverança… i reivindica el paper dels consumidors com a membres d’una cadena que no pot trencar-se si es volen seguir mantenint aquestes empreses i valors.

Aquesta campanya s’ha programat com a continuïtat de les accions iniciades durant el confinament i que van facilitar la posada en marxa de la plataforma de venda online a la web Del Pallars a casa i ofertes i lots a diferents comerços de la comarca en el que hi tenen un paper predominant els vins de la zona.

Si bé la iniciativa ha sorgit del sector agroalimentari i de la restauració, l’àmbit en que se centren tant l’associació APAT com el programa Al teu gust, aliments del Pallars de l’Ajuntament de Tremp, també es vol posar de manifest la importància de la compra conscient i dels petits gestos en tots els àmbits del comerç local.

La campanya s’adreça tant a públic local, per a qui ha de tenir un paper destacat el comerç de proximitat; com forà, a qui s’adreçarà a la web on també es troben referenciades altres botigues online de productors locals.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa