Viña Esmeralda, de Cellers Torres, estrena ampolla i imatge que emfatitzen, segons explica el celler, la seva elegància i feminitat. “La nova ampolla evoca la delicadesa i frescor d’aquest conegut vi blanc que pren el seu nom del color del Mediterrani”. La nova imatge recull l’essència original de la marca a través d’un disseny d’inspiració clàssica, que juga amb el color, textura i forma d’escut per transmetre sofisticació i glamour sota el lema “Mediterranean classic”.

En paraules del celler: “Viña Esmeralda es seducció, sensualitat i bellesa; és el vi més femení de tots els que elabora el celler”. Les varietats moscatell i gewürztraminer -també segons els elaboradors- li atorguen una delicadesa i aroma excepcional, intens i floral, que recorda el tell i la mel d’acàcia, amb notes de fruita fresca i tropical. En boca és voluptuós i sedós, emmarcat per una acidesa seductora i fina.

Viña Esmeralda va ser un dels primers blancs que va irrompre a Catalunya i avui està present en un centenar de mercats de tot el món amb Espanya, Dinamarca, Anglaterra, Canadà, Finlàndia i Rússia encapçalant el rànquing.

Un disseny sostenible

El nou disseny de Viña Esmeralda respon a una motivació estètica però amb el canvi d’ampolla, més lleugera que l’anterior, també es redueix la petjada de carboni, és a dir que les emissions de CO2 que es generen durant el seu transport són menors, sent aquests gasos d’efecte hivernacle els causants del canvi climàtic. D’aquesta manera, el vi contribueix, encara que sigui a petita escala, a minimitzar les conseqüències de l’escalfament del planeta, que afecta de manera especial a la vinya per tractar-se d’una planta extremadament sensible i que és una de les principals preocupacions dels Cellers Torres.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa