Vins i Licors Grau implementa etiquetes electròniques per facilitar la informació dels vins

La incorporació d’aquestes etiquetes als lineals permetrà al consumidor disposar d’informació detallada sobre el vi, directament al telèfon mòbil

Les etiquetes electròniques de Vins i Licors Grau, permeten amb el mòbil tenir tota la informació del vi per decidir-ne la compra

Les etiquetes electròniques de Vins i Licors Grau, permeten amb el mòbil tenir tota la informació del vi per decidir-ne la compra | Vins i Licors Grau

Els compradors que s’acostin a Vins i Licors Grau podran saber tota la informació del vi abans de comprar-lo a través del telèfon mòbil. I és que a la vinoteca més gran del món, s’hi han incorporat etiquetes electròniques que disposen de la tecologia NFC (Near Field Communication) que permet la connectivitat inalàmbrica segura entre dos dispositius amb el corresponent intercanvi de dades.

L’etiqueta informa al consumidor del nom del producte, del preu, o si disposa d’alguna oferta, però també la tipologia del vi: si és natural, ecològic, biodinàmic o vegà a través del logotip corresponent. L’avantatge principal d’aquestes etiquetes és que el consumidor té la possibilitat de disposar d’informació molt detallada directament al mòbil en el moment de la compra. L’usuari ha de tenir activada la opció NFC del dispositiu i apropar-lo a l’etiqueta, a continuació s’obre el navegador amb la fitxa completa del producte, que correspon a la informació que es pot trobar a GrauOnline.com.

Aquesta novetat s’afegeix a l’aposta per la innovació de Vins i Licors Grau que en el darrer any ha fet un pas més amb la introducció de noves tecnologies en el departament logístic i la vinoteca com la posada a punta d’un magatzem robotitzat per a la preparació d’ampolles per unitats, fet que ha permès ser més eficients en les comandes online i el canal HORECA.

Nou comentari